De reis. - Reisverslag uit Badenweiler, Duitsland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu De reis. - Reisverslag uit Badenweiler, Duitsland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

De reis.

Door: WiebelEnCo

18 Juli 2011 | Duitsland, Badenweiler

Ja ja. Wij gaan er ook aan beginnen. Een echt blog.
Laten we beginnen bij het begin. Ik heb een i-phone gekregen van Stabiplan.
Op zondagmorgen voor dat de wekker ging waren Harrynette en ik al bezig met het verzamelen van de laatste dingen. Dat was trouwens al om kwart voor vijf. De kids hebben we een half uur later wakker gemaakt. Even een klein ontbijt gegeten en daarna alle laatste dingen naar de caravan en auto. Om kwart over zes zijn we op weg gegaan naar het Zwarte Woud. Harrynette heeft de eerste 2 uur gereden, ik ben daar zo trots op. Daarna heb ik 2 uur gereden en heeft Harrynette het weer 2 uur over genomen. De laatste stukken heb ik weer gereden. Rond half vijf hebben we een stop gedaan bij een grote gele M. We stonden uiteindelijk om half zeven op ons plekje. Schitterend uitzicht, droog en vlak. Tent en tentje opgezet en een fruitje eten. Daarna douchen en redelijk vroeg naar bed. Lianneke had wat moeite de eerste nacht, en kwam toch maar in de caravan slapen.

Op maandagmorgen zijn we heel relaxt begonnen. Uitslapen, ontbijten(met zelf afgebakken broodjes), voortent inrichten en opruimen, koffie drinken en dat allemaal lekker rustig aan. Tussen de middag hebben we de camping en directe omgeving ontdekt. Er was een Nederlander die ons gelijk even de weg naar de goed gesorteerde en betaalbare supermarkt de weg heeft gewezen. Daar hebben we onze eerste boodschappen gehaald. Terug op de camping was het lunch en siësta tijd. Bij de, na 3uur weer geopende, receptie hebben we folders en kaarten gehaald. De rest van de middag gaan we vullen met genieten van het uitzicht.

• 18 Juli 2011 - 19:29

Albert:

Leuk, blijven posten! ;-)