Titisee - Reisverslag uit Badenweiler, Duitsland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Titisee - Reisverslag uit Badenweiler, Duitsland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Titisee

Door: WiebelEnCo

29 Juli 2011 | Duitsland, Badenweiler

We waren vanmorgen vlot klaar met ontbijten en zijn lekker op tijd in de auto naar Titisee gestapt. Het was erg druk op de weg, waardoor we er lang over hebben gedaan.
In Titisee hebben we langs en door de toeristisch hebben-dingetjes winkeltjes gelopen. We hebben ons heerlijk kunnen vergapen aan koekoeksklokken en andere souveniers.
Het weer was best lekker en daarom zijn we op het meer gaan waterfietsen. Eerst de kinderen voorin trappen en na een half uur hebben we het toch maar van ze overgenomen. We waren nog geen twee minuten aan land toe er een soort wolkbreuk was. Eerst hebben we staan schuilen onder de parasol van een kiosk, maar toen het na tien minuten nog steeds zo hard goot zijn we maar een restaurantje in gerend. Hier hebben we aan de koffie en thee gezeten. De kids wilden geen gebak. Ze zaten nog vol van hun broodje wat we in de waterfiets op hadden. Maar uiteindelijk mochten we blij zijn dat het grote gebakjes waren, want ze bleven hapjes proeven.
Eenmaal terug bij de auto hebben we besloten niet meer naar de Feldberg te gaan. De top lag gehuld in de mist (of liever gezegd een regenwolk).
Terug naar de camping waar we heerlijk gebakken aardappelen met vissticks hebben gegeten.
Het wordt al een gewoonte... Een spelletje en daarna is het zo'n beetje bedtijd. Morgen wordt alweer onze laatste hele dag op deze camping, want zondagmorgen gaan we weer in noordelijkere richting.