De laatste dag in Badenweiler. - Reisverslag uit Badenweiler, Duitsland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu De laatste dag in Badenweiler. - Reisverslag uit Badenweiler, Duitsland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

De laatste dag in Badenweiler.

Door: WiebelEnCo

30 Juli 2011 | Duitsland, Badenweiler

Vandaag zijn we na het ontbijt naar het centrum van Badenweiler gegaan. Voor de verandering zijn we met de bus gegaan. We hadden het idee dat het deel wat we al gezien hadden van het centrum niet alles kon zijn, dat zou wel heel minimaal zijn geweest. Dus zijn we uitgestapt bij het eindpunt van de bus. Daar aangekomen bleek dat we iets terug moesten lopen. Het centrum is inderdaad wel groter dan wij eerder hadden gezien, maar het is wel ingesteld op de wat oudere bezoekers van de thermen en wellness baden en hotels. Niet te vergeten de sanitoria en klinieken. Ook wordt er veel aandacht gegeven aan prullaria, souvenirs en eten/drinken (terrasjes). Op zich wel een leuk dorpje maar niet helemaal onze smaak qua soort winkels en zo.
Vandaag is onze laatste dag in Badenweiler, we gaan vanavond beginnen met wat dingen inpakken uit de voortent en in de caravan. We moeten morgen voor elf uur van onze plaats af zijn. Dat is zeker haalbaar. De terugreis gaan we in minimaal 2 stukken hakken. Morgen willen we zeker over de helft komen van de totaal afstand. Dat houdt in dat we voorbij Bonn zullen komen. Maandag gaan we dan door naar Nederland om daar nog ergens een plekje te vinden voor een paar dagen.
Maar genoeg over wat we morgen en overmorgen gaan doen. Deze blog gaat vooral over wat we gedaan hebben. Nadat we door het centrum zijn gelopen zijn we nog een keer naar het "Park der Sinne" gegaan. Hier hebben de kids zich weer even heerlijk uit kunnen leven met het prikkelen van wat zintuigen. We hebben daar tussen door ook nog een paar broodjes gegeten. Bij terugkomst op de camping hebben we nog een keer vrijkaartjes gehaald voor het zwembad, het was gewoon weer heerlijk weer. Voor dat we zijn gaan zwemmen hebben we ook nog even boodschappen gedaan, we moeten natuurlijk vanavond ook nog eten. Nu zitten we heerlijk voor de caravan in de zon te genieten, straks lekker macaroni eten en vanavond misschien nog wel een spelletje of zo.
Tot later maar weer.