3 landen.......... - Reisverslag uit Gulpen, Nederland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu 3 landen.......... - Reisverslag uit Gulpen, Nederland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

3 landen..........

Door: WiebelEnCo

29 April 2012 | Nederland, Gulpen

Vandaag heerlijk ontbeten, koffie gedronken en toen bedacht dat het wel leuk zou zijn als er een tochtje gereden zou worden. Als eerste zijn we naar Belgie gegaan. Het plaatsje Moresnet is een van de plaatsen waar de fam. al eens eerder is geweest en dus ook herinneringen van hebben. Na een heerlijke wandeling door een klooster tuin. Zijn we op zoek gegaan naar een picknick plek voor de lunch. Deze plek vonden we naast het labyrint bij het 3 landen punt. Jarmo helemaal blij want hier wilde hij toch echt wel weer naar toe gaan deze vakantie. Na het bezoek aan de uitkijk toren en het labyrint zijn we weer nar de tent terug gegaan. De dag is weer heerlijk geweeest. Op naar de volgende.... koninginne dag. Ben benieuwd wat er hier dan allemaal te beleven is.

In elk geval de verjaardag van ma den Besten.

• 01 Mei 2012 - 09:51

Oma En Opa Haasnoot:

Heel leuk om wat te zien van jullie,het weer was en is hopenlijk nog goed bij jullie,hier is het vanmorgen( 1 Mei) begonnen met wat regen maar nu is het droog en probeert de zon door te komen.Hoe het gisteren gegaan is hebben we nog niet vernomen maar dat
    komt nog wel. kunnen we 25 euro lenen van je dan kunnen jullie met dat geld een bakje doen met heerlijke gebak zoals altijd. de groeten van ons en de groeten en felicitaties aan dejarige en verdere familie.