Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw..... - Reisverslag uit Gulpen, Nederland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw..... - Reisverslag uit Gulpen, Nederland van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.....

Door: WiebelEnCo

22 Juli 2012 | Nederland, Gulpen

Na een heerlijke nachtrust, die volgens een aantal van ons best koud was, hebben we heerlijk ontbeten. De dag is vooral gebruikt voor rust.... Genietend van het zonnetje en de enkele wolk die over kwam is er veel gelezen en zijn er spelletjes gedaan. 'S middags werd het ons dan toch iets te veel en zijn we een heerlijke frisse duik gaan nemen in het zonverwarmde zwembad. Dan kom je er achter dat de zon toch nog niet zo veel heeft gedaan aan verwarmen de laatste dagen (weken). Maar we hebben volgehouden, tot dat....... Jarmo net boven z'n knie te pakken genomen werd door een of ander steekbeest (waarschijnlijk een daas of zo). Uitzuigen, zalfje en koud houden dan maar, dus het zwemmen was ook voorbij. Niet dat dat erg was hoor we waren genoeg afgekoeld. Vanavond lekker macaroni gegeten, de kids hebben afgewassen en we hebben al weer een lekker bakkie op. Morgen denken we naar Maastricht te gaan maar dat is morgen weer aan de beurt.

• 23 Juli 2012 - 12:46

Lia:

Toch wel makkelijk als de kinderen nog mee zijn,voor de afwas, dit jaar moeten wij het voor het eerst sinds lange tijd weer zelf doen. fijn dat het mooi weer is dus geniet er van groetjes lia

• 23 Juli 2012 - 16:39

Pa En Ma:

HALLO Luitjes, net jullie berichten gelezen. Fijn dat alles goed gegaan is en nu kunnen genietnen van het mooi weer. Fijn dat Oma Haasnoot weer thuis komt.
    Gisteren de familie uit Brakel hier. Het was gezellig. 's Middags met elkaar gewandeld in de duinen bij de Zuidcamping. De mannen + Corine de duinen over naar het strand en Petra en ik heerlijk op een bankje in het zonnetje. Thuis gekomen gegeten, koffie gedronken en weer naar Brakel. Nog heel veel plezier, een kus voor allemaal, Liefs Pa en Ma Opa en Oma.