Kajakken - Reisverslag uit Luik, België van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Kajakken - Reisverslag uit Luik, België van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Kajakken

Door: Jack

06 Augustus 2013 | België, Luik

Vanmorgen weer heerlijk rustig opgestaan en ontbeten, daarna een lekker bakje koffie gedronken. Toch nog maar even in de Trafic en Carefour gezocht naar een bakje of een zakje om wat spulletjes droog in te kunnen houden tijdenshet kajakken op de ourthe. Ongelofelijk dat een zakje wat een mobiel of tablet spatwaterdicht maakt nog zo duur moet zijn. Dat hebben we dus maar niet gedaan. Een voorraad doosje met een deksel wat met klemmen vastgezet wordt is veel goedkoper en voldoet prima. Toen we weer op de camping waren nog even snel gegeten, omkleden en klaar gaan staan bij de bus om mee te gaan naar het start punt. Dat op zich was al een wereldreis. Wat een leuke weggetjes om op te rijden. We moesten nog even langs een andere camping om wat mensen op te halen en daarna gingen we naar het start punt. Een Kajak met girlpower en de andere met boypower. We hebben het nog geprobeerd maar die dingen zijn niet om te krijgen. Het was een leuk stukje varen met wat stroomversnellingen (van die kleintjes) er in. De girlpower boot heeft wel een paar keer vast gezeten maar dat was ook weer zo opgelost.
Al met al was het een leuke middag die we hebben afgesloten met soep met worst en broodjes. Er wordt nu weer afgewassen en we gaan denk ik niet te laat naar bed. Een dag op het water zorgt er voor dat je best loom bent na het eten. Morgen vast weer een leuke dag dus.......
Groetjes van ons.