De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Wattens, Oostenrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Wattens, Oostenrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen

Door: Harrynette

04 Augustus 2014 | Oostenrijk, Wattens

Eigenlijk was mijn vakantie al even begonnen, maar nu heeft iedereen thuis vakantie en dan begint het pas echt. Zondagmorgen ging al om voor half 5 de wekker en rond half 6 reden we weg. De eerste 160 km waren voor mij, de rest voor Jack.
Na een lange dag rijden, met onderweg erg goed weer zijn we uiteindelijk rond 6 uur gestopt bij een echte doorreis camping in Greding. In een rijtje achter elkaar met de auto nog voor de caravan stonden we klaar voor een overnachting en dan 's morgens snel weer verder.
We waren van plan 's morgens niet echt met haast te vertrekken, maar de camping, waar 's nachts ongeveer anderhalf uur lang een helicopter boven cirkelde was zo onrustig dat je moeilijk je tijd kon verslapen. Half 9 reden we dus al weer weg.
Het laaste stuk ging niet zo vlot. Veel files, maar ook heel veel moois om naar te kijken. Steeds hogere bergen doemde voor ons op. Het uitzicht was zelf zo mooi dat we hierdoor onze afslag miste en iets om moesten rijden om bij de camping te komen.
We staan nu een Weer, Oostenrijk. Op een mooie, niet zo grote camping, met paarden, een klimwand, een zwembad en vooral een prachtig uitzicht.
We gaan hier vast de komende dagen enorm genieten.
We zullen niet alle dagen wifi hebben dus reken niet elke dag op een verslag.
Groetjes uit Weer van ons alle vier.

• 04 Augustus 2014 - 22:41

Lia:

Zo jullie hebben al een hele reis achter de rug en nu dus genieten! Het ziet er inderdaad heel mooi uit. Heel veel plezier en fijne vakantie. groeten uit Katwijk