Daar boven op die berg - Reisverslag uit Wattens, Oostenrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Daar boven op die berg - Reisverslag uit Wattens, Oostenrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Daar boven op die berg

Door: Harrynette

11 Augustus 2014 | Oostenrijk, Wattens

Na een rustige vrijdag, waarop we 2 caches gezocht hebben, kwam een verregende zaterdag. We waren met de auto naar Maurach gereden om daar de berg op te gaan en te genieten van het uitzicht. We stonden nog te twijfelen welke kaarten we zouden kopen toen het begon te spetteren. Het spetteren ging over in onweer en de gondel ging voorlopig niet meer naar boven toe. Helaas geen berg op zaterdag. Op de terugweg kwamen we een Interspar tegen. Zo'n grote spar dat je er wel dagen in kan doorbrengen. Wij hebben er een behoorlijke tijd "boodschappen" gedaan terwijl buiten de regen nog steeds viel.
Zondag was het weer mooi weer en besloten we een nieuwe poging te doen om boven op een berg te komen. En nu is het wel gelukt. We zijn met auto en kabelbaan de Kellerjoch opgegaan. Het laatste stuk naar boven moesten we lopen/klimmen wat best wel stijl was. Het was er prachtig.
's Avonds weer een lekker maaltje van de skottel gegeten en genoten van het mooie weer.
Vanmorgen begonnen het helaas weer te tikken op het tentdak. De plannen om een wandeling door een kloof te doen zijn veranderd in de Zilvermijn... maar of we dit ook echt doen vandaag dat lezen jullie wel in het volgende verslag.

• 11 Augustus 2014 - 18:48

Lia:

Hoi, wisselend weer dus hier niet anders , vandaag zon en veel wind gister veelwind en behoorlijke buien.
    Leuk he zo,n grote winkel kan er wel heel lang zoet in zijn.Veel plezier met het klimmen, wandelen enz. groetjes van ons allemaal

• 11 Augustus 2014 - 19:58

T. Den Besten:

Hallo, het ziet er prachtig uit op jullie wandeling op de berg. We hopen dat jullie veel genieten en heel veel mooi weer. Pa en Ma

• 12 Augustus 2014 - 23:25

Jan:

Mooi allemaal, maar ik vroeg me af of jullie die Chinees ook hebben gezien? Of was dat nou in Zwitserland? In ieder geval hoog op die berg........

• 14 Augustus 2014 - 17:10

Jack:

Chinees niet gevonden helaas. Maar die kan inderdaad wel in Zwitserland zijn nu :)