Eindelijk droog - Reisverslag uit Wattens, Oostenrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Eindelijk droog - Reisverslag uit Wattens, Oostenrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Eindelijk droog

Door: Harrynette

14 Augustus 2014 | Oostenrijk, Wattens

Maandag: regen, maar dat wisten jullie al.
Dinsdag: regen. We wilden graag naar Haus steht Kopf, maar daar was het alweer zo ontzettend druk dat we maar doorgereden zijn en naar het centrum van Schwaz zijn gegaan om dit te bekijken en boodschappen te doen.
Woensdag: heel veel regen. We zijn opnieuw op zoek gegaan naar een binnen activiteit. We zijn naar de kristalwerlten van Swarovski gegaan. Een mooie tentoonstelling waarbij alles gebaseerd is op de bekende Swarovski kristalen. Heel indrukwekkend. De dames zijn hier ook nog even leuk verwend in de shop. Maar we hoefden ons niet te schamen over het bedrag wat we uitgaven. Voor ons in de rij stonden verschillende dames in burka, die rond de 500 euro p.p. uitgaven, wat maakte dat wij ons helemaal niet bezwaard voelde over onze aankoop van een paar tientjes.
Donderdag: de dag begon met regen, maar gelukkig werd het al snel droog.
We zijn opnieuw naar Haus steht Kopf gereden en daar was het gelukkig nu niet druk. We hebben daar heerlijk kunnen lachen om de rare situaties die je krijgt wanneer alles op z'n kop en scheef staat.
Aan het einde van de middag hebben we boodschappen gedaan om morgen een verjaardag te vieren. Ook is het hier morgen Maria Hemelvaart, een katholieke feestdag, waardoor veel winkels gesloten zullen zijn. Voor straf moeten we dus uit eten morgen, want we hebben niet genoeg boodschappen gedaan.
Af en toe valt er nog weer een verdwaalde druppel, maar dat mag de pret niet drukken, al zijn we wel blij met de opmerking van de campingbazin, dat het nu wel weer op gaat knappen.