Honfleur, nog een dagje... - Reisverslag uit Honfleur, Frankrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Honfleur, nog een dagje... - Reisverslag uit Honfleur, Frankrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Honfleur, nog een dagje...

Door: Harrynette

23 April 2019 | Frankrijk, Honfleur

We zijn op tijd opgestaan, want we moesten naar de garage. Om ongeveer 9 uur reden we het terrein af naar de garage toe. Ontbijten, inpakken, vuilwater legen kost toch allemaal best wel wat tijd. Eenmaal in de garage ging de eigenaar voor ons bellen en helaas heeft hij ons onderdeel pas morgen in de garage. Of we morgenochtend rond 9 uur terug wilden komen. Tja, het is niet echt dat we keus hebben. Vanuit de garage zijn we nog even op het bedrijventerrein gebleven voor een kop koffie, een grote souverirwinkel en de Lidl. Aan de andere kant van Honfleur zat een groot parkeerterrein waar je in tegenstelling tot de rest van de stad, gratis mocht staan. Hier hebben we geparkeerd en zijn het park in gegaan met onze lunch en daarna hebben we nog lekker gewandeld. Alleen Indy vindt wandelen niet meer zo’n goed idee, die gaat elke 200 meter liggen op de grond en wil niet verder. Uiteindelijk hebben we haar maar in een rugzak gestopt…
Rond half 3 zijn we naar de camping in Honfleur gegaan, om even een nachtje iets meer faciliteiten te hebben. Op de camperplaats stonden we met een fantastisch uitzicht, hadden we stroom en water, maar dat was het dan ook. Na een paar dagen is dan een toiletgebouw toch wel erg prettig.
Hier blijven we de rest van de dag en hopelijk wordt dan morgen de bus echt gemaakt. We zullen het gaan zien…