Poging 2 - Reisverslag uit Luik, België van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Poging 2 - Reisverslag uit Luik, België van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Poging 2

Door: Jack

08 Augustus 2013 | België, Luik

Gisteren hadden we geen internet op de camping dus kon er niet geblogt worden, dus vandaag een verslagje van 2 dagen.
Op woensdag waren we van plan om naar het "safari-park" te gaan wat op 4km afstand van de grot ligt. Dus na het ontbijt onderweg er naar toe. Tussendoor nog even gestopt om boodschappen te doen, lekkere broodjes gehaald, drinken en fruit voor in het park. Halverwege de winkel kregen we het eerste signaal dat een van ons niet zo lekker was. Bij de frisdranken was het iets erger en werd er ook duizeligheid gemeld. We zijn toen snel naar de kassa's gegaan. Helaas was de uitgang te ver en moest het winkelpersoneel er bij gehaald worden om iets op te ruimen.... Ik zal hier niet verder op in gaan. We zijn dus niet naar het park maar naar de tent gegaan en hebben een rustdag genomen.
Vandaag weer een nieuwe poging gedaan om naar het park te gaan. Dus na het ontbijt weer naar de winkel (nu maar een ander:) ). Lekkere broodjes, drinken en kersen gekocht. En op weg gegaan naar de dieren. Het was een leuke rit door het safari deel met veel dieren echt dichtbij en ook nog in beweging. Daarna de auto geparkeerd en de rest van het park bekeken, een zeeleeuwenshow, een roofvogelshow en een papagaaienshow gezien. Natuurlijk ook nog andere dieren. Na een vermoeiende maar leuke dag, heerlijk gebakken aardappeltjes gegeten, met een worst en worteltjes en doperwten. Vanavond is er nog een fakkeltocht waar we aan mee willen doen.
Morgen is er vast nog meer te doen hier, maar wat weten we nog niet.
Groetjes van ons.

• 09 Augustus 2013 - 21:42

Lia En Jan :

Gelukkig dat de 2e poging wel is gelukt. En verstandig om een andere winkel te nemen.