Transfer dag - Reisverslag uit Ermsdorf, Luxemburg van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Transfer dag - Reisverslag uit Ermsdorf, Luxemburg van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Transfer dag

Door: Jack

10 Augustus 2013 | Luxemburg, Ermsdorf

We staan in Ermsdorf, Luxemburg op camping Neumuhle. Voor de mensen die graag willen zien hoe de camping er uit ziet is hier het internetadres: http://www.camping-neumuhle.lu/
Er loopt een klein stroompje langs de camping, maar daar staan wij niet aan. Toen we kwamen kijken zei een van de mensen die er al stonden dat het plekje aan het water heel weinig zon zou hebben gedurende de dag. Dus zijn we op een plekje gaan staan op een terras hoger. Wel een mooi uitzicht op de heuvel/berg aan de overkant van het stroompje en de weg. Gisteravond zijn we nog gaan bowlen en het is toch wel raar als de dag er na van 2 mensen een arm niet lekker werkt, een linker en een rechterarm. Terwijl we allemaal rechtshandig zijn of niet zo handig.
Het is toch gelukt om alles af te breken en weer op te zetten. Gelukkig is deze camping er een met gras op de plaatsen. We kunnen deze week dan fijn de zooi van de vorige camping van de tent en andere spullen schoonmaken.
De rit vandaag liep weer erg lekker en we zitten weer heerlijk voor de tent, straks lekker eten en daarna ontpannen.
Groetjes van ons.