Klein Zwitserland - Reisverslag uit Ermsdorf, Luxemburg van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Klein Zwitserland - Reisverslag uit Ermsdorf, Luxemburg van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Klein Zwitserland

Door: Harrynette

14 Augustus 2013 | Luxemburg, Ermsdorf

We werden vanmorgen alweer welkom geheten door een heerlijk zonnetje. Dat geeft de dag gelijk zo'n relaxt gevoel. Daar hebben we dus eerst maar lekker aan toegegeven. Aan het begin van de middag hebben we toch maar de auto gepakt voor een ritje richting Beaufort en Berdorf. Onderweg schitterende natuur en een kasteel gezien, om door te rijden naar de rotspartijen bij Berdorf. Want dat is Klein Zwitserland op zijn mooist. Heerlijk gelopen en geklommen en gelijk ook 2 caches gescoord. In eentje zat weer een bijzonder munt waarvan we nog moeten ontdekken waar deze voor dient.
Weer terug op de camping zijn we de bbq klaar gaan zetten. Helaas bleek deze overleden, dus hebben we op de scottel gegrilld. Op dit moment wordt er naast de caravan gegooid met ballen.
Morgen een feestje, dus zo maar de vlaggen op gaan hangen. Groetjes!

• 14 Augustus 2013 - 22:17

Lia En Jan :

Voor een winkelwagentje?

• 14 Augustus 2013 - 22:49

Stefan, Jennifer En Esmée :

Een geocoin? Deze hebben meestal een doel waar ze naar toe moeten reizen...

Wat is jullie cachenaam? We hadden jahalija oid maar deze was al lang buiten gebruik en maar 4 gevonden caches.

Klein Zwitserland is mooi hè? Drie jaar geleden zijn wij er ook geweest.

• 15 Augustus 2013 - 11:23

Harrynette:

Wij cachen onder Wiebel&Co

• 15 Augustus 2013 - 12:01

Oma En Opa:

Vandaag het verslag gelezen van gisteren, het is ons duidelijk dat jullie genieten van elk moment
    en ik vermoed dat er gedachten gaan naar het grote Zwitserland. maar nu de jarige.
    Jarmo van harte gefeliciteerd met je verjaardag en no vele jaren in gezondheid met je familie.
    ik denk dat er niet veel visite zal komen, hoewel je weet maar nooit misschien pakken wij de fietsen
    maar wij zien er wel tegenop vanwege de bergen. ook je ouders en Lianneke gefeliciteerd. heb je al
    cadeautjes gehad of moet je wachten tot je thuis bent in ieder geval een prettige dag toe gewenst.
    de hartelijke groeten van Oma en Opa H.

• 15 Augustus 2013 - 12:47

Neef2 (chronologisch):

Hey neefje!

Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Zoals O+O al zeggen...ik denk niet dat er veel visite zal zijn, maar hopelijk heb je toch een feestvarkengevoel.
    Dat moet wel lukken als er vlaggen e.d. opgehangen worden :)

Oja, ook de rest van de gefeliciteerd met je broertje/zoontje ;)
    Maak er een leuke en gezellige dag van!

Groetjes,
    Neefje2 en schoonnichtje2