TR- ..... wat een leuke nummerborden. - Reisverslag uit Ermsdorf, Luxemburg van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu TR- ..... wat een leuke nummerborden. - Reisverslag uit Ermsdorf, Luxemburg van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

TR- ..... wat een leuke nummerborden.

Door: Jack

16 Augustus 2013 | Luxemburg, Ermsdorf

Jullie raden nooit wie er graag naar Trier wilden gaan deze vakantie.........
Dus op de laatste dag van het Lux. deel zijn we even naar Duitsland gegaan.Weer een mooie rit gereden en veel gezien onderweg. We zijn trouwens wel op tijd op gestaan, want anders heb je niks meer aan je dag. De jongste 2 waren alweer vergeten dat ze er niet eens zo lang geleden nog waren geweest, dus zagen ze veel dingen opnieuw voor het eerst. Wat ook opviel waren de auto's die wel heel vaak de letters TR vooraan hadden. We hebben toen maar uitgelegd dat in Duitsland de eerste letter(s) de plaats aangeven en dat TR voor Trier staat. Toen werd er gezocht naar rare nummerborden en die zijn er genoeg. Wat dacht je van TR-IO, TR-OL of TR-UT? We hebben hier met z'n allen flink om kunnen lachen. Op de terug weg nog even gestopt bij een Lidl voor de brood-nodige spullen. Er moet morgen en zondag natuurlijk wel gegeten kunnen worden. Na het eten is de afwas gedaan en zijn we alvast begonnen met het opruimen van de voortent zodat het morgen wat makkelijker / sneller kan. We zijn een beetje ver door gegaan, de voortent is ook al weg en alles heeft verder ook al een plaatsje. Dus morgen na het ontbijt is het nog even de vuilwatertank, toilettank e.d. en dan kunnen we op weg. Morgen staan we ergens in Nederland, ik weet nog niet precies op welke camping en of we daar internet hebben. Maar dat zien we morgen wel weer. Ik mag straks nog even een handdoekrekje opnieuw ophangen en daarna even douchen. Groetjes van ons en tot later.....:-)