Er is er een jarig hoera hoera, ...... - Reisverslag uit Wattens, Oostenrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu Er is er een jarig hoera hoera, ...... - Reisverslag uit Wattens, Oostenrijk van WiebelEnCo - WaarBenJij.nu

Er is er een jarig hoera hoera, ......

Door: Jack

15 Augustus 2014 | Oostenrijk, Wattens

Vanmorgen begon met het feliciteren van onze jarige. Hij verbaasde zich er over dat hij het cadeautje niet had gezien in de caravan. Hij had toch overal gekeken volgens hem. Zelfs op de plek waar wij het hadden opgeruimd.
Voor het ontbijt heeft Jarmo de cadeaus uitgepakt en hij was er erg blij mee.
Foto's volgen nog wel denk ik, of anders zien jullie het wel als we thuis zijn verjaardag vieren.
Vanwege de verwachte regen zijn we vandaag niet naar de Rofan gegaan (hoge berg waar ook een adelaars vlucht gedaan kan worden (hangen aan een soort kabelbaan)).
De dag zou toch wel nat worden want we zijn lekker gaan zwemmen in een van de zwembaden in Innsbruck in het oude Olympische dorp. Er wordt niet echt met wegwijzers gewerkt naar dit soort zwembaden dus we moesten even zoeken.
Het zwembad was erg leuk en lekker warm, na 4 uur zijn we er weer uit gegaan en naar de camping terug gekeerd. Nu even opfrissen en dan lekker uit eten op de camping.
Groetjes van ons allemaal.

• 15 Augustus 2014 - 19:39

Opa En Oma:

Al was je niet thuis, leek mij dit toch ook een mooi feestje.